Yaşam

Çorlu’da kontrolden çıkan motosiklet elektrik direğine çarptı; 2 yaralı

/ ÇORLU (Tekirdağ), (Haber Merkezi)- TEKİRDAĞ’da, motosikletin sürücüsünün kontrolünden çıkarak elektrik direğine çarptığı kazada, 2 kişi yaralandı.

Kaza, Salih Omurtak Caddesi üzerinde, eski benzinlik yakınında meydana geldi. İddiaya göre Ferhat Ç. (18) yönetimindeki 06 ENB 577 plakalı motosiklet, önünde seyir halindeki aracın aniden dönüş yapması üzerine yavaşladı. Bu sırada sürücüsünün kontrolünden çıkan motosiklet yol kenarındaki elektrik direğine çarptı. Kazada motosiklet sürücüsü Ferhat Ç. ve yolcu olarak bulunan Sude Ç. (18) yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ambulansla Çorlu Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazayla ilgili inceleme başlatıldı.(Haber Merkezi)

FOTOĞRAFLI

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu